לא במתמטיקה, לא בספרות ולא בביולוגיה – בחיים. זה הזמן להתעורר מול המסגרות ולמרוד. לא בילדותיות אלא בבגרות. וזה אומר: לשנות את חיינו ולהשתנות, להפסיק להיות קורבנות, להתחיל לחיות כבוראים ולא להיאחז באהבה אלא בחכמה
אנו חיים בזמנים חשובים של שינוי. ישנה התעוררות כוללת אשר מביאה איתה את ההבנה שאנו כבני אנוש על סף הכחדה עצמית.
ניצלנו את משאבינו כמעט עד תום. פגענו באדמה, בעצים, באוויר ובמים. העולם שלנו נשלט על ידי תאגידים רודפי בצע ושלטון רודף כוח. מערכות החינוך אינן מהוות מענה הולם לאינדיווידואל העצמאי שבתוכם ובמקום זה הן ממשיכות, בדיוק כמו בסרט "חומה" של פינק פלויד, לנסות להנפיק אזרחים ממושמעים שישמרו על הסדר החיצוני ולא יעשו מהפכות. הילדים באופן טבעי ובריא מתמרדים וכתגובה לכך אחוז ניכר מהם נדרשים ליטול תרופות שמדכאות את היצר והיצירתיות שלהם.
המערכת הכלכלית נשענת על אנרגיה שמזהמת את העולם וממשיכה לייצר כמויות של חפצים שאינם תורמים להתפתחות האישית של אף אחד.
יותר ויותר אנשים מתעוררים אל המצב הזה ומבינים, כי על מנת להציל את עצמינו ואת כדור הארץ עלינו לייצר שינוי ויפה שעה אחת קודם.
הבעיה הגדולה היא שאנשים עדיין לא מבינים שעל מנת לשנות בחוץ צריך להשתנות מבפנים.
רבים מאלה שהתחילו להתעורר עדיין מעדיפים לצאת לרחוב ולדרוש שינוי במקום להתכנס פנימה ולדרוש מעצמם להשתנות. דבר זה מעיד ברובו על חוסר לקיחת אחריות אישית וחוסר הבנה.
השינוי הנדרש יגיע אך ורק מתוך מהפכה תודעתית אשר תוביל את האינדיווידואל לשנות את בחירותיו ואת התנהלותו.
שורות אלה נועדו על מנת לעזור לאנשים להתעורר, להתבגר ולקחת אחריות על חלקם במהפכה התודעתית שתוביל לשינוי.
לא כילדים מול המבוגרים
מה הכוונה להתבגר? – אנו לעיתים חווים את עצמינו מול הממסד כילדים מול המבוגרים שיודעים מה טוב בשבילנו ומחליטים עלינו. נקודת מבט כזו מציבה אותנו במקום חסר כוח מול השלטון. כתוצאה מכך אנו הופכים לקורבנות של המערכת, וכתגובה מייצרים כעסים אשר מחלישים אותנו ולא מובילים לשינוי.
לעיתים, אנו מתעוררים ומבינים שאנו אלה שיודעים יותר טוב מה"מבוגרים" מה נכון עבורינו ואנו בוחרים להתמרד, אך המרד יכול להיות או ילדותי או בוגר.
מרד ילדותי הוא זה אשר נסגר בחדרו ומקשיב לרוק כבד או לשירי דיכאון…זה המרד שרוצה שהבחוץ ישתנה.
מרד בוגר הוא זה אשר מתכנס פנימה על מנת לזהות את הכוח הפנימי, ובעזרתו הוא קם לשנות את חייו וליצור עבור עצמו מציאות נכונה יותר.
המורד הבוגר מפתח הבנה לעצמו, לזולת, לסיבה ולדרך שבה הוא הגיע לנקודה שבה הוא נמצא. מתוך ההבנות הנרחבות הוא בוחר לחשוב, להרגיש ולהתנהל אחרת. המורד הבוגר יודע שהוא אחראי על חייו. הוא מפסיק להאשים את הוריו, מוריו, שכניו ואת המצב הכלכלי והפוליטי.
הוא מתבונן ומזהה כיצד הדברים נוצרו ומתוך בהירות ומיקוד הוא מוצא את הכוח והיצירתיות הטמונים בו להתחיל לשנות את חייו.
הוא מפסיק לכעוס ומתחיל לחמול. הוא מפסיק להיות קורבן ומתחיל להיות בורא. תהליך זה דורש את הדבר האחד החשוב אשר בלעדיו לא ניתן לקדם את תהליך השינוי – בניגוד לדעה הרווחת דבר זה אינו אהבה אלא חכמה.
אנו זקוקים לחכמה פנימית וליכולת מנטאלית אשר יהיו מסוגלות לנסח שאלות ולקבל תשובות מעמיקות וגבוהות. התשובות לכל השאלות יהוו את הידע הנדרש על מנת להחזיר את העצמאות והשליטה לחיים.
ידע, ידע, ידע
על כולנו להתחיל לצבור ידע מקיף ונרחב על המערכות אשר אנו סגורים ולכודים בתוכן.
על מנת לצאת ממצב של דיכוי יש להבין את המערכת המדכאת והמדוכאת.
על מנת לשנות את השלטון יש להבין את המערכת השולטת והנשלטת.
על מנת לשלוט על חיינו אנו צריכים להכיר ולהבין את המערכת הכלכלית, הזוגית, הגופנית, הרגשית והרוחנית.
עלינו להכיר את הכוחות המשפיעים עלינו, הן ברמה הארצית והן ברמה הרוחנית.
עלינו ללמוד ולצבור ידע אשר בעזרתו נהיה אלה אשר "נוהגים ברכב" של חיינו.
ידע הוא כוח, וכוח הוא אנרגיה אשר בעזרתה ניתן לשנות מצבים.
המהפכה התודעתית אשר תשנה אותנו ואת עולמנו היא מהפכה של ידע.
על מנת לשנות ולהשתנות עלינו להתחבר לידע ארצי ורוחני, פנימי וחיצוני.
אז קדימה, להתעורר, לשאול, ללמוד, לחקור, לקרוא ולתקשר את הידע שייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם!